lauantai 6. tammikuuta 2018

Kotituoksuilijan unelmien täyttymys

Tuoksurakastajan unelma on täyttynyt. Omistan vihdoin pitkään unelmoimani Mujin tuoksudiffuuserin! Käytännössä aivan älytön härpäke, mutta ah - NIIN ihana. Olen tätä pitkään miettinyt, mutten ole raaskinut ostaa, hinta on sen verran suolainen. Nyt Helsingin Muji pop-upin loppuunmyynnissä kaikki tuotteet - myös alennetut - olivat - 30 % alessa. Tässä oli valmiina jo reipas alehinta, ja siitä vielä lisäale. Nyt vihdoin raaskin ostaa, hintaa jäi vähän alle 60 euroa.



Diffuseriin laitetaan vettä ja muutama tippa tilanteeseen sopivaa eteeristä öljyä (virkistävää rauhoittavaa, raikastavaa). Nappia painamalla diffuseri käynnistyy ja alkaa työntämään huoneilmaan pikkuhiljaa hienoa vesihöyryä ja huone alkaa tuoksua ihanasti eteeriseltä öljyltä. Laitteen ledilamppu tekee laitteesta tunnelmallisen ja samalla myös kätevästi tuoksukynttilöiden (joiden suurkuluttaja olen) korvaajan.

Ostin Mujilta mukaan sitruunan ja appelsiinin tuoksuiset eteeriset öljyt. Aivan ihania molemmat. Sitruksentuoksua rakastavalla oli valinnan vaikeutta, kun hyllyyn jäi myös greipin, limeen ja sitruunaruohon tuoksut. Kotona minulla on valmiina eukalyptystä ja karpaloa. Vihdoin niillekin tulee kunnollista käyttöä, sillä en ole ihan hirveästi keksinyt mihin eteerisiä öljyjä käyttäisin. Nyt diffuserin kautta ne pääsevät tiiviiseen käyttöön ja saavat tuoksuttaa kotiani ihanan tuoksuikseksi ja samalla vaikuttaa minun mielialaani.

Olen häpeilemättömän onnellinen härpäkkeestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti