keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Mummolateline kukille

Kukka-aiheiset postukset jatkuvat!

Asunnossani ei ole sellaisia ikkunalautoja, joissa voisi pitää kukkia. Uusin ratkaisuni kukkien "säilytykseen" asunnossa on ostaa kirpputorilta todella mummolamaisia puisia/rottinkisia seinätelineitä ruukuille. Naurakaa, jos haluatte, mutta minusta ne ovat ihania ja sopivat tänne asuntoon, kun täällä on muutenkin vähän mummolamaista.

Telineitä löytyy kirpputoreilta varsin helposti. Olen nähnyt niitä usein monessa paikassa, eivät taida olla oikein viimeistä huutoa nykyään... Minulla on kaksi telinettä, joista molemmista olen maksanut huimat 50 senttiä kappaleelta.

Toinen teline on keittiön seinällä, toisen naputtelin tänään eteiseen, kun ostin siihen viikonlopun kukkakauppareissulla sopivan siron lankaköynnöksen. Toivon että kasvi ryhtyy laskeutumaan kasvaessaan tuosta sellaiseksi valuvan kauniiksi kevyeksi köynnökseksi.




Siinä se nyt toivottaa heti ulko-ovella tulijan tervetulleeksi. Mitäs mieltä olette tuosta seinätelineestä? Kiva vai karsea? :) Minä tykkään!

PS: Ruukku on Arabian. Olen kerännyt näitä kirpputoreilta, niin tänä ruskeana kuin valkoisenakin. Tykkään kovasti.

1 kommentti: