sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Dubaissa

Tulin eilen Dubaihin työmatkalle. Tavallisesti matkustan työn puolesta Euroopassa, tällä kertaa tulin vähän kauemmaksi.

Saavuin perille hotellille viime yönä kello kahden aikaan. Respassa työskenteli mukava saksalaislähtöinen nainen. Kysyi olenko lomalla vai työasioissa. Kuultuani että työasioissa hän sanoi, että toivottavasti ei ole aikaista aamua, kun näin myöhään saavuin. Kun kerroin, että minun pitää herätä jo aamukuudelta hän taisi sääliä minua. "Mitäpä jos upgradaisin sinut meidän executive-tason sviittiin?". No, sopihan se, tämän kerran.



Tällaiset maisemat hotellin ylimmässä kerroksessa sijaitsevasta huoneestani avautuvat.

Olen täällä norjalaisen ja ruotsalaisten kollegojeni kanssa. Meillä on norjalaisen kanssa yhteinen kiinnostuksen kohde - ruoka ja viini. Kävimme äsken lounaalla. Ruotsalaisia nauratti, kun minä ja norjalainen kuvattiin innoissamme tarjontaa. Olipahan valikoimaa mistä valita!






Olen väsynyt, mutta ainakin puitteet ovat kunnossa. Huomenna jatkan Abu Dhabiin.

2 kommenttia:

  1. Eih! Mä en kestä! :D
    Mä voivottelin, että tänä viikonloppuna piti olla mun oma viikonloppu koulutuksessa, hotelliöineen ja aamiaisineen, mutta vaihdoin lähempään koulutukseen. Ois knelvannu ihan Oulun SAS, mutta nyt sait mun vaatimustason nousemaan :) nauti!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että otit ruokakuvia. Aivan mielettömän näköisiä annoksia. Maisematkaan hotellihuoneen ikkunasta ei ole hullummat ;)

    VastaaPoista